Jäseneksi

Jos kuulut Rautalammin Rossien sukuun, muttet ole vielä sukuseuramme jäsen, ota yhteyttä seuran jäsenvastaavaan, Suvi Rossiin, suvirossi(at)hotmail.com. Hän lähettää sinulle materiaalia, jonka avulla voit liittyä seuraamme.

Jäsenenä saat mahdollisuuden tarkempaan sukuhaarasi selvitykseen sukututkimustyöryhmämme avulla. Sukuseuralla on jo mittava määrä taltioitua materiaalia. Lisäksi saat jäsenkirjeen postitse tai sähköpostina 2 kertaa vuodessa. Jäsenmaksu on 17€/vuosi, lisäksi aluksi maksetaan myös liittymismaksu 5€. Vuosimaksun sijasta voit myös maksaa kerralla 3 vuoden maksun, joka on 45€. 170€:n ainaisjäsenmaksulla vapaudut tulevien vuosien jäsenmaksuista kokonaan. Jäsenmaksut ovat tärkeitä seuralle toimintamme turvaamiseksi.

Rautalammin Rossit löydät myös Facebookista. Jos käytät tuota palvelua, voit pyytää pääsyä ryhmäämme. Ryhmään kuuluu myös sukuseuran ulkopuolisia Rosseja.